U

RYCHLÝ KONTAKT 601 246 246

11 netradičních způsobů distribuce letáků. Propagujte se originálně

Propagační letáky jsou běžným marketingovým nástrojem malých i velkých firem. Dejte svým potenciálním zákazníkům vědět o novém výrobku, službě nebo eventu. Jaké jsou metody distribuce letáků, kromě roznášení do poštovních schránek? Zjistěte, kde jinde a jak můžete své letáky šířit. Proč využít i jiné způsoby distribuce? Pomocí strategického umístění letáku či jiné tiskoviny oslovíte více lidí a odlišíte od konkurence.

číst více

Distribuce letáků. Rozneste letáky do poštovních schránek

Reklamní letáky jsou významným marketingovým nástrojem. Jakou bude mít leták úspěšnost, závisí na jeho obsahu, vzhledu i kvalitě tisku. Ať už je nabídka na vašem letáku sebevíce lákavá, bude efekt kampaně nulový, pokud neskončí tam, kde má. U potenciálního zákazníka. Jednou z nejznámější a nejúčinnější metodou distribuce letáků je klasický roznos do poštovních schránek. Co distribuční firmy nabízejí? Zjistěte orientační ceny.

číst více

Připravujete tisk letáků? Změřte jejich efektivitu #2

Tištěné letáky jsou oblíbené i v moderní elektronické době. Jenže, stačí, když je budete mít dobře graficky navržené, s pěknými obrázky a textem? Nestačí. Pokud nevíte, jestli vám letáková kampaň vydělává a jak, je možné, že kvůli ní dokonce proděláváte. Jak efektivitu tištěné kampaně změřit, víte z předchozího dílu. Kterými nástroji a technikami letáky ještě více zefektivnit? Čtěte druhý díl článku o efektivitě letákové kampaně.

číst více

Připravujete tisk letáků? Změřte jejich efektivitu #1

Z letákového seriálu už víte, jak letáky připravovat, které chyby zadavatelé při využívání propagačních tiskovin často dělají, jak správně připravit grafiku, kde sehnat obrázky či fotografie. Ještě mnohem důležitější však z pohledu byznysu je, jestli se vám vůbec letáky tisknout vyplatí, kolik vám realizace letákové kampaně vydělá. Jen minimum menších firem se měřením efektivity off-line kampaní zabývá. Přitom můžete šířením letáků ještě naopak prodělat. Zjistěte, jak správně měřit jejich efektivitu.

číst více

Kde sehnat obrázky na leták? Využijte fotobanky, zdarma i placené

Z předchozího článku, Jak připravit reklamní leták, už víte, že součástí efektivního letáku má být obrázek. Fotografie je první věc, na kterou se čtenář podívá. Připravujete leták? Pak zřejmě řešíte otázku, kde získat fotografie či obrázky. Nemáte-li vlastní, využijte fotobanky. Jaká je jejich nabídka, jak se rozdělují, co na nich seženete? Zjistěte v článku.

číst více

Jak vybrat fonty na úspěšný leták, i když grafice nerozumíte?

Proč je tak důležité myslet při přípravě letáku na správný výběr typu písma? Pokud příjemce nedokáže snadno leták, prospekt nebo brožuru přečíst, pak si nic nekoupí, nikam nepřijde, neudělá žádnou akci. Leták vyhodí. A váš čas i peníze tak zbytečně proplýtváte. Kdo vlastně správnost výběru písem na tiskoviny určuje, podle jakých pravidel? Typografové navrhují tvar a detaily písma, tak aby vaše oči nebyly unavené, a čtení textu bylo snadné, plynulé. Každé písmo má svůj rytmus, styl a charakter. Může vyvolat i různé pocity. Stejně jako fotografie. Jaký font se hodí pro letáky? Zjistěte základní pravidla pro práci s fonty a typem písma v letáku.

číst více

Formát papíru, gramáž, barevnost. Jaké si vybrat pro letáky?

Propagace pomocí letáků i v době elektronické stále funguje. Přesvědčte se o tom v článku o aktuálním stavu letákového trhu. Dejte zákazníkům vědět o vaší nové službě, výprodejové akci na zboží nebo jarní slevě. Co byste měli promyslet a znát před vytvořením letáku? Jaký zvolit formát, gramáž, papír, technologii nebo barvy? Zjistěte, které existují možnosti tisku letáků pro lepší zacílení.

číst více

Tisk letáků – ano či ne? Jaký je stav letákového trhu?

Je využívání letáků v propagaci a reklamě na vzestupu nebo úpadku? I když dnes existují i silná média, jako jsou televize a internet, zájem o reklamní letáky je pořád velký. To dobře vědí hlavně provozovatelé supermarketů, proto pravidelně zasypávají tiskovinami poštovní schránky domácností. Zjistěte, jaký je stav letákového trhu v České republice a využijte letáky v podnikání také. Čtěte další díl letákového seriálu.

číst více

10 zásad, jak vytvořit propagační a reklamní leták. Propagujte se efektivně

Většina podnikatelů a malých firem své podnikání dnes propaguje hlavně na internetu. Informace o svých službách šíří na sociálních sítích, pomocí PPC kampaní nebo další moderní kanály. Ale i v současnosti dobře fungují také tradiční způsoby. Oslovte potenciální zákazníky letákem. Jak jej vytvořit, aby byl efektivní? Pokud nechcete, aby jej příjemce hned hodil do koše, je důležité mít leták graficky a obsahově zajímavý. Propagovat něco přínosného. Čtěte další díl letákového seriálu a zjistěte, jak připravit efektivní leták.

číst více