Skip to main content

Dodejte svým vizitkám přidanou hodnotu a budou vás mít pořád na očích

Ukázka zadních stran vizitek.

Základní funkcí vizitky je předat kontakt. Jak docílit toho, aby se na ni příjemce díval opakovaně a měl váš kontakt stále na očích? Dodejte vizitce přidanou hodnotu, aby byla lidem více k užitku. Přečtěte si v článku několik nápadů, jak na to.

V článku Jak mít super vizitky, které zaujmou? Řiďte se pár pravidly jsme popsali, jaké údaje by správná vizitka měla obsahovat. Pokud při návrhu vizitek popřemýšlíte, čím by mohly být příjemcům, zákazníkům, ještě užitečnější, máte velkou šanci, že si vaši navštívenku někde vystaví anebo uloží do peněženky.

Přední strana vizitky slouží pro kontaktní informace, to je jasné. Ale k dispozici je ještě zadní strana. Pokud máte vizitky skládací, je prostoru pro další sdělení ještě více.

Pár tipů pro využití zadní strany vizitek

Jakou přidanou hodnotu na zadní stranu při výrobě vizitek umístit? Pro inspiraci přikládáme šestero tipů:

1) Mini kalendář

Osvědčeným evergreenem zadních stran navštívenek je mini kalendář. Díky němu se vizitka dostane třeba i do peněženky zákazníků.

Mini kalendář na zadní straně vizitky.

2) Kód na slevu

Provozujete e-shop? Umístěte na zadní stranu vizitky slevový kód. Můžete ji pak předat jen takovým zákazníkům, u kterých to uznáte za vhodné. Pokud je to možné, nechte kód na slevu platný delší dobu. Ať už půjde využít jen jednou nebo opakovaně, jeho platnost zmiňte také přímo na vizitce.

3) Kupón na dárek

Dalším využitím zadní strany navštívenky je vložení kupónku na dárek. Ten se dá řešit i jako odtrhávací část vizitky. Ideální je to u skládaných vizitek s perforací. S kupónem si zákazníci dárek vyzvednou přímo u vás v obchodě. Jak to vymyslet chytřeji? Rozdělte stranu vizitky na více kupónků, třeba na 6. Možnost využití každého kuponku pak omezte časově. První z nich bude platný například 2 první měsíce v roce, druhý další dva měsíce, a tak dále. Zákazníci budou mít důvod se k vám s mini kuponovou knížkou vracet.

4) Věrnostní karta s „chlívky“ na razítka

Zadní strana vizitky může sloužit rovněž jako věrnostní kartička. Při každém nákupu, pokud jeho cena třeba přesáhne určitou částku, dá obsluha zákazníkovi na kartičku malé razítko. Až jich nasbírá určitý počet, dostane nějakou slevu nebo dárek.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Příspěvek sdílený 73플래닛 :: All About Design (@73planet_design),

5) QR kód s odkazem na web

Umístění QR kódu může být řešením, jak na vizitku vměstnat více informací. Po načtení kódu se zákazník dostane na web, na landing page, kde najde speciální akci. Ta se může každý měsíc měnit, což na vizitce i zmiňte. Pokud se vám do použití QR kódů nechce, napište na vizitku jen speciální adresu webové stránky.

6) Praktické informace

Co dalšího se na „záda“ vizitky hodí? Například praktické informace pro zákazníky, hosty, návštěvníky vaší provozovny. Ty budou ale individuální, podle oboru, ve kterém podnikáte. Může tam být například mapka provozoven, program akcí, nějaká tabulka na výpočet, kolonky pro poznámky, zmíněné další služby a odkazy na ně, osmisměrka nebo sudoku, mini komiks s příběhem.

Vizitky mohou být vyrobené i z jiných materiálů než z papíru, mít jiný tvar, podobu. O tom ale zase někdy příště.

Vložte info o sobě také na zadní stranu

I když jsou kontakty na vás uvedené na přední straně vizitky, zmínku o sobě vložte i na zadní – to pro případ, kdyby si někdo vizitku připíchl na nástěnku nebo umístil do vizitkáře. Pak by sice viděl tu přidanou hodnotu na zadní straně, ale už ne informaci, od koho ji vlastně získal.

Grafický návrh vizitky pro firmu i živnostníky

Objednejte si grafický návrh a tisk vizitek u profíků. Vyrobíme vám také pouzdro na vizitky s laserovým gravírováním, na přání i expres. Napište si o kalkulaci ceny vizitek.

Na závěr přikládáme video s pár dalšími nápady na podobu vizitek.