Skip to main content

Grafické návrhy

hurá na trhy!

Máte reklamu na domě, letáky na pultech, ale moc to nefunguje? Možná zákazníci potřebují informace s nabídkou dostat trošku jinak, podle současných trendů a potřeb.

Grafici Apromotion jsou vybaveni znalostmi, zkušenostmi, potřebnými nástroji pro grafické práce i návrh funkčních tiskovin a reklamy – od vizitky po velký megaboard nebo třeba polep autobusu.

Získejte moderní grafický návrh letáků, vizitek, plakátů, billboardů, bannerů a reklamních plachet, roll-upu nebo celého stánku na veletrh, návrh nové výlohy nebo polepu firemních aut.

Jaké použít barvy, velikost a typ písma, formát tiskoviny, které grafické prvky a fotografie na grafický návrh vybrat, aby to vaše zákazníky zaujalo? Grafici poradí, navrhnou, připraví grafické podklady pro tisk nebo další zpracování.

Grafický návrh bez starostí.

4 výhody grafických návrhů
od profíků


Pokud vám grafický návrh připraví zkušený grafik, máte jistotu, že bude vše v pořádku po vizuální i technické stránce. Použije typy písma a fonty, které k sobě ladí, vyhovují záměru. Typografie je jeho „denním chlebem.“

Do grafického návrhu implementuje vhodné barvy a  grafiku. Použije fotografie a ilustrace z důvěryhodného zdroje s licencí, ať nemáte v budoucnu problémy. Ty by mohly nastat v případě užití fotografií odněkud stažených.

Šikovný grafik poradí s výběrem vhodného formátu a typu tiskoviny i s konceptem návrhu, pokud si to budete přát.

Grafik sestaví návrh podle současných trendů, je v kontaktu také s copywriterem. Díky tomu vám jsme schopni pomoci i s přípravou textů.

Chcete mít jistotu, že bude grafický návrh v pořádku a v tiskárně jej přijmou? Objednejte grafické práce od profíků.

Pro jaké účely se grafické práce a návrhy hodí?

  • když pořádáte disco, hudební i divadelní festival, show, koncert a chcete formou plakátu, pozvánek i letáčků pozvat návštěvníky z okolí
  • jestliže potřebujete nové logo firmy, návrh vizitek, letáků, plakátů, novoročenek i jiných typů tiskovin,
  • když chcete obdarovat své obchodní partnery, zákazníky – navrhneme a dodáme reklamní předměty,
  • jestliže vyrážíte na veletrh a chcete navrhnout roll-up nebo celý veletržní stánek,
  • potřebujete-li vytvořit nové webové stránky
  • anebo když vyhlašujete akční slevy v obchodě, degustaci v restauraci, vinotéce, ochutnávku v cukrárně a potřebujete prostě oslovit lid

Jak grafické práce objednat a získat návrh?

  • Napíšete, zavoláte nebo se zastavíte osobně a sdělíte nám své přání – co potřebujete navrhnout, vytvořit, připravit.
  • Požádáme vás o podklady, které máte k dispozici, například manuál korporátní identity, logo, texty, jež si přejete do návrhu zakomponovat.
  • Připravíme grafický návrh, pošleme vám náhled v PDF ke korektuře.
  • Okomentujete, po dohodě návrh jemně doladíme.
  • Až když jsou konečná tisková data v pořádku, vzájemně potvrdíme finální verzi pro tisk, pošleme vše do výroby.
  • Hotová zakázka je zabalena a připravena k odeslání zásilkovou službou. Můžete si vše vyzvednout i osobně.
Objednejte si grafický návrh a získejte nové zákazníky.

Co jsme například vytvořili?
Omrkněte galerii návrhů


Pár tipů od šéfgrafika
na co myslet při přípravě podkladů pro grafické práce a návrhy


Pro technické experty

  • Pro grafické práce používáme Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign. Sketch.

  • Přečtěte si prosím také Požadavky na tisková data

Objednejte grafické práce, webdesign.

Na co myslet, když chcete vytvořit grafický návrh? Šéfgrafik radí pár tipů:

  • Promyslete si svůj záměr, čeho chcete docílit, na co má výsledný návrh nebo tiskovina sloužit.
  • Zvažte, jakou cílovou skupinu zákazníků si přejete oslovit, v jaké lokalitě.
  • Připravte si potřebné podklady, jako je logo nejlépe ve křivkách a logomanuál, vizuální firemní styl (corporate identity), obrazové podklady, fotografie. Zjistěte, jaké fonty, typy písma vaše společnost používá. Mělo by to být uvedené v corporate identity manuálu, pokud jej máte.
  • Pozor, nelze využít odněkud stažené obrázky, fotografie, grafiku, pokud k nim nemáte licenci pro použití. Předejdete tak možným problémům v budoucnu.
  • Při promýšlení zadání grafického návrhu se raději zaměřte na jednoduchost sdělení než přehnanou kreativu.
  • Přemýšlíte, jak to všechno dát do kupy? Napište nám, poradíme.

Nechte si vytvořit profesionální grafický návrh.