
Máte reklamu na domě, letáky na pultech, ale moc to nefunguje? Možná zákazníci potřebují informace s nabídkou dostat trošku jinak, podle současných trendů a potřeb.
Grafici Apromotion jsou vybaveni znalostmi, zkušenostmi, potřebnými nástroji pro grafické práce i návrh funkčních tiskovin a reklamy – od vizitky po velký megaboard nebo třeba polep autobusu.
Získejte moderní grafický návrh letáků, vizitek, plakátů, billboardů, bannerů a reklamních plachet, roll-upu nebo celého stánku na veletrh, návrh nové výlohy nebo polepu firemních aut.
Jaké použít barvy, velikost a typ písma, formát tiskoviny, které grafické prvky a fotografie na grafický návrh vybrat, aby to vaše zákazníky zaujalo? Grafici poradí, navrhnou, připraví grafické podklady pro tisk nebo další zpracování.
Grafický návrh bez starostí.
4 výhody grafických návrhů
od profíků
Pokud vám grafický návrh připraví zkušený grafik, máte jistotu, že bude vše v pořádku po vizuální i technické stránce. Použije typy písma a fonty, které k sobě ladí, vyhovují záměru. Typografie je jeho „denním chlebem.“
Do grafického návrhu implementuje vhodné barvy a grafiku. Použije fotografie a ilustrace z důvěryhodného zdroje s licencí, ať nemáte v budoucnu problémy. Ty by mohly nastat v případě užití fotografií odněkud stažených.
Šikovný grafik poradí s výběrem vhodného formátu a typu tiskoviny i s konceptem návrhu, pokud si to budete přát.
Grafik sestaví návrh podle současných trendů, je v kontaktu také s copywriterem. Díky tomu vám jsme schopni pomoci i s přípravou textů.
Chcete mít jistotu, že bude grafický návrh v pořádku a v tiskárně jej přijmou? Objednejte grafické práce od profíků.
Pro jaké účely se grafické práce a návrhy hodí?
-
když pořádáte disco, hudební i divadelní festival, show, koncert a chcete formou plakátu, pozvánek i letáčků pozvat návštěvníky z okolí
-
jestliže potřebujete nové logo firmy, návrh vizitek, letáků, plakátů, novoročenek i jiných typů tiskovin,
-
když chcete obdarovat své obchodní partnery, zákazníky – navrhneme a dodáme reklamní předměty,
-
jestliže vyrážíte na veletrh a chcete navrhnout roll-up nebo celý veletržní stánek,
-
potřebujete-li vytvořit nové webové stránky
-
anebo když vyhlašujete akční slevy v obchodě, degustaci v restauraci, vinotéce, ochutnávku v cukrárně a potřebujete prostě oslovit lid

Jak grafické práce objednat a získat návrh?
-
Napíšete, zavoláte nebo se zastavíte osobně a sdělíte nám své přání – co potřebujete navrhnout, vytvořit, připravit.
-
Požádáme vás o podklady, které máte k dispozici, například manuál korporátní identity, logo, texty, jež si přejete do návrhu zakomponovat.
-
Připravíme grafický návrh, pošleme vám náhled v PDF ke korektuře.
-
Okomentujete, po dohodě návrh jemně doladíme.
-
Až když jsou konečná tisková data v pořádku, vzájemně potvrdíme finální verzi pro tisk, pošleme vše do výroby.
-
Hotová zakázka je zabalena a připravena k odeslání zásilkovou službou. Můžete si vše vyzvednout i osobně.

Pár tipů od šéfgrafika
na co myslet při přípravě podkladů pro grafické práce a návrhy
Pro technické experty
-
Pro grafické práce používáme Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign. Sketch.
-
Přečtěte si prosím také Požadavky na tisková data
Objednejte grafické práce, webdesign.
Na co myslet, když chcete vytvořit grafický návrh? Šéfgrafik radí pár tipů:
-
Promyslete si svůj záměr, čeho chcete docílit, na co má výsledný návrh nebo tiskovina sloužit.
-
Zvažte, jakou cílovou skupinu zákazníků si přejete oslovit, v jaké lokalitě.
-
Připravte si potřebné podklady, jako je logo nejlépe ve křivkách a logomanuál, vizuální firemní styl (corporate identity), obrazové podklady, fotografie. Zjistěte, jaké fonty, typy písma vaše společnost používá. Mělo by to být uvedené v corporate identity manuálu, pokud jej máte.
-
Pozor, nelze využít odněkud stažené obrázky, fotografie, grafiku, pokud k nim nemáte licenci pro použití. Předejdete tak možným problémům v budoucnu.
-
Při promýšlení zadání grafického návrhu se raději zaměřte na jednoduchost sdělení než přehnanou kreativu.
-
Přemýšlíte, jak to všechno dát do kupy? Napište nám, poradíme.
Nechte si vytvořit profesionální grafický návrh.